در ادامه برخی از سوالات متداول مشتریان را مطرح کرده‌ایم. در صورتی که موارد زیر مشکل شما را برطرف نکرد، اصلاً نگران نباشید. به صفحه‌ی تماس با ما مراجعه کنید و به ما پیام دهید.

کیفیت و تفاوت تگ‌های شناسایی

چرا سگ/گربه من باید تگ شناسایی داشته باشد؟

یکی از مشکلات شایع در بین سرپرستان حیوان خانگی، گم شدن سگ یا گربه‌شان است. تحقیقات ما نشان داده، سگ‌ها و گربه‌ها بیشتر از این که دزدیده شوند، گم می‌شوند. لذا تهیه‌ی تگ شناسایی که به قلاده یا گردنبند سگ آویزان شود، بسیار مهم و حیاتی است. خرید تگ نسبت به سایر هزینه‌های سگ و گربه‌ی شما بسیار ناچیز است. تازه تگ‌های شناسایی پتوپیا علاوه بر کاربردی بودن، زیبا و زینتی هم هستند 🙂

مقاومت و کیفیت ساخت تگ‌ها چگونه است؟

مهم‌ترین هدف ما از تولید تگ‌های شناسایی بهبود و ارتقای این اکسسوری بسیار مهم بود و هست. به همین جهت از بهترین مواد خام موجود در بازار استفاده کردیم. مدل‌های برنجی مقاوم‌ترین تگ‌های ما هستند و بعد از آن‌ها مدل‌های چوبی، پلکسی و آلومینیومی به ترتیب از لحاظ مقاومت به موادی مانند رطوبت، ضربه و چربی بدن حیوان طبقه‌بندی می‌شوند. مدل‌های چوب و رزین هم بسیار مقاوم‌اند ولی به هرحال به دلیل تمرکزی که روی زیبایی کار داشته‌ایم، از سایر مدل‌ها مقاومت کمتری دارند.

حکاکی بر روی تگ‌های شناسایی به چه شکل انجام می‌شود؟

درج نام و مشخصات روی تمام تگ‌های شناسایی به کمک چاپ تمام لیزری و با استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر انجام می‌شود. حک لیزری با کیفیت‌ترین و بادوام‌ترین شکل حکاکی است. مشخصات درج شده روی تگ شناسایی هیچگاه پاک نمی‌شود.

کدام تگ برای سگ/گربه‌ من مناسب است؟

در توضیحات و همچنین جدول بررسی هر محصول به این مهم توجه کرده‌ایم. به طور کلی به جز مدل‌های لوکس بزرگ و کوچک، سایر مدل‌ها برای تمامی سگ‌ها و گربه‌ها مناسب بوده و به انواع قلاده‌ها متصل می‌شوند. مدل‌ لوکس بزرگ برای سگ‌های نژاد بزرگ و مدل لوکس کوچک برای سگ‌های نژاد متوسط و کوچک (نه عروسکی) توصیه می‌شود.

آیا می‌توانم تغییری در طراحی تگ‌ها ایجاد کنم؟

بله؛ تقریباً تمام تگ‌های پتوپیا امکان شخصی‌سازی دارند. البته این کار با هزینه‌ی اضافی همراه است. تعرفه‌ها و توضیحات بیشتر را می‌توانید در صفحه‌ی سفارشی‌سازی مشاهده کنید.

آیا می‌توانم طرح خودم را روی تگ درج کنم؟

بله. در صورتی که به کار با نرم‌افزارهای طراحی وکتور (ایلاستریتور یا کورل) آشنا هستید، می‌توانید طرح لایه باز خود را برای ما ارسال کنید. این کار هزینه‌ی اضافی در پی ندارد. در صورتی که با طراحی گرافیکی آشنا نیستید و طرح خود را به صورت تصویری یا نقاشی در اختیار دارید، می‌توانید از طریق امکان سفارشی‌سازی اقدام کنید. این کار هزینه‌ی اضافی دارد.

مراحل آماده‌سازی و ارسال

آماده‌سازی و ارسال سفارش چقدر طول می‌کشد؟

آماده‌سازی تگ‌ها به دلیل این که از چند مرحله‌ی ساخت دستی و حک ماشینی تشکیل شده کمی زمان‌بر است. البته ارزش صبر کردن را دارد، چون محصولی کاملاً سفارشی است. سفارشات هر دوشنبه ارسال می‌شوند و سفارشاتی که تا پیش از روز شنبه همان هفته ثبت شوند، در بین ارسالی‌های ما قرار می‌گیرند. سفارشاتی که بعد از شنبه ثبت شوند، دوشنبه‌ی هفته‌ی بعد ارسال می‌شوند.

نحوه‌ی ارسال به چه صورت است؟

سفارشات برای تهرانی‌ها با پیک و برای سایر شهرها با پست پیشتاز یا سفارشی (به انتخاب مشتری) ارسال می‌شود و هزینه‌ی پیک برعهده‌ی شماست. در صورتی که مبلغ سفارش شما بیشتر از ۲۰۰ هزار تومان باشد، هزینه‌ی ارسال رایگان است. ارسال رایگان فقط از طریق پست می باشد و در صورتی که خریداران تمایل به دریافت سفارشات خود از سایر روش ها را دارند، تمام هزینه ارسال به عهده خودشان است.

سفارش کی به دست من می‌رسد؟

اگر تا پیش از شنبه سفارش خود را ثبت کرده باشید، به این صورت می‌شود:

  • تهران: سفارش دوشنبه‌ی هفته‌ی بعد به دستتان می‌رسد.
  • شهرستان با پست پیشتاز: بین ۲ تا ۵ روز کاری بعد از دوشنبه
  • شهرستان با پست سفارشی: بین ۱ تا ۲ روز کاری بعد از دوشنبه

اگر سفارش خود را بعد از شنبه ارسال کنید، بسته‌ی شما روز دوشنبه‌ی هفته‌ی بعدش ارسال می‌شود.

آیا ارسال سفارشات هزینه‌ای دارد؟

هزینه‌ی ارسال سفارشات فقط به جهت پرداخت هزینه‌ی پیک (در تهران) یا پست (برای شهرستان‌ها) بوده و ما برای بسته بندی، بیمه ارسال و … هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌کنیم. هزینه‌ی ارسال برای سفارشات بالای ۲۰۰ هزار تومان رایگان است. برای سفارشات کمتر:

  • در تهران مبلغ ۱۲۰۰۰ تومان
  • پست پیشتاز به شهرستان‌ها ۱۴۰۰۰ تومان
  • پست سفارشی به شهرستان‌ها ۲۴۰۰۰ تومان 

ثبت سفارش و پرداخت

نحوه‌ی خرید به چه صورت است؟

ما جهت سهولت خرید برای شما عزیزان راه های متعددی فراهم کرده‌ایم:

  • از طریق وب سایت، طرح و محصول مورد نظر خود را انتخاب و از طریق درگاه‌ پرداخت امن زرین‌پال پرداخت کرده و خرید خود را ثبت کنید.
  • از طریق وب سایت یا اینستاگرام ما طرح مورد نظر خود را انتحاب کنید و از طریق دایرکت اینستاگرام یا پیام‌رسان‌های خارجی با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. شماره‌ی ما در پیام رسان‌های خارجی ۰۹۹۸۱۱۳۰۷۰۲ 
  • از طریق مراجعه‌ی حضوری به نمایندگی‌های ما و ثبت فرم سفارش
نحوه‌ی پرداخت به چه صورت است؟

شما دوستان عزیز ما به روش های زیر می‌توانید نسبت به پرداخت وجه اقدام نمایند:

  • ثبت سفارش از طریق وبسایت و پرداخت از طریق درگاه امن زرین‌پال 
  • پرداخت به صورت نقدی (فقط وجه نقد) و تحویل به مامور پست یا پیک
  • انتقال وجه از طریق کارت‌های عضو شتاب به کارت بانک آینده به شماره‌ی ۶۳۶۲۱۴۱۰۸۲۷۹۹۵۸۷ به نام آقای حسام مصوری (برای واریز کارت به کارت در سایت گزینه‌ی پرداخت نقدی را انتخاب کنید، سپس کد رهگیری را به شماره‌ی ۰۹۹۸۱۱۳۰۷۰۲ پیامک دهید)
چگونه می‌توانم سفارشم را پیگیری کنم؟

در صورتی که در سایت عضو شده باشید، می‌توانید با مراجعه به ناحیه‌ی کاربری، از وضعیت سفارش خود مطلع شوید. وضعیت سفارش در هر مرحله به صورت پیامک به شما اطلاع داده می‌شود. تا زمان دریافت پیامک تایید سفارش صبور باشد چون ممکن است یک یا دو روز طول بکشد. بعد از ارسال، کد رهگیری مرسوله‌ی پستی برای شما پیامک می‌شود.

برای پیگیری دقیق‌تر یا اعلام تغییر در سفارش می‌توانید با شماره‌ی ۰۹۹۸۱۱۳۰۷۰۲ از طریق پیامک و پیامرسان‌های خارجی با ما در تماس باشید. همچنین می‌توانید از طریق اینستاگرام یا صفحه‌ی تماس با ما برایمان پیام ارسال کنید. تیم پشتیبانی ما طی ۲۴ ساعت پاسخگو خواهند بود.

آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

بله. شما می‌توانید با مراجعه به نمایندگی‌های ما به صورت حضوری برخی از نمونه‌ها و کاتالوگ محصولات را مشاهده و محصول مورد نظر را خریداری کنید.

خبرنامه و کد تخفیف

چگونه از کد تخفیف استفاده کنیم؟

کدهای تخفیف که در مناسبت‌ها اعلام می‌شوند، فقط جهت خرید آنلاین خواهند بود و شامل خرید‌های پرداخت در محل یا خرید از نمایندگی‌ها نیست. به منظور استفاده از کد های تخفیف که در صفحه اینستاگرام اعلام یا برای کسانی که عضو خبرنامه ما شده‌اند ارسال می‌شود، هنگام ثبت سفارش از طریق وب سایت کد تخفیف را در کادر اعمال تخفیف وارد کرده تا از مبلغ سبد خرید شما کسر شود. 

چرا باید اینستاگرام پتوپیا را دنبال کنیم؟

گروه پتوپیا در حال حاضر دو صفحه‌ی اینستاگرام فعال دارد: یکی پتوپیا مَگ (مجله اینترنتی) و دیگری پتویپا شاپ (فروشگاه اینترنتی). هردوی این صفحات چند وقت یک بار کد تخفیف اعلام می‌کنند. توجه داشته باشید که گاهی کد تخفیف هر صفحه اختصاصی بوده و در فقط در یکی از آن‌ها اعلام می‌شود. پس هر دو را دنبال کنید.

چرا باید در خبرنامه‌ی ایمیلی پتوپیا عضو شویم؟

اول از همه باید بدانید که ما ایمیل شما در اختیار هیچکس قرار نمی‌دهیم. برای اعضای خبرنامه اطلاعیه‌های تخفیف‌ها، جشنواره‌ها و محصولات جدید ارسال خواهد شد + سورپرایزهایی که اگر بگوییم دیگر سورپرایز نیست 🙂

همکاری با پتوپیا

شرایط دریافت نمایندگی به چه صورت است؟

فروشگاه‌ها، پت شاپ‌ها، کافه‌ها و تمام مراکزی که می‌خواهند استند تگ‌های شناسایی پتوپیا را در محل خود قرار دهند، می‌توانند با ما در تماس باشند. اخذ نمایندگی، هزینه‌ای برای شما در پی نخواهد داشت. برای اخذ نمایندگی از طریق صفحه‌ی نمایندگی‌ها یا ارسال پیام به شماره ۰۹۹۸۱۱۳۰۷۰۲ در پیام رسان‌های خارجی با ما در تماس باشید.

آیا می‌توانم با پتوپیا در فروش محصولات همکاری کنم؟

بله یکی از شرایط همکاری با پتوپیا، سیستم مشارکت در فروش یا Affiliate است. در این حالت به شما کد تخفیفی داده می‌شود و ۱۰٪ از فروشی که با استفاده از آن کد تخفیف انجام شود، به شما تعلق می‌گیرد.